kukuvakblog.blogspot.com

  • Ana Sayfa
  • Günlük
  • Okudum-Dinledim
  • Öneri
  • Gezdim-Gördüm
  • Ben Kimim
  • Kendin Yap

    23 Eylül 2016 Cuma

    YVES ROCHER VOLUMIZING ŞAMPUAN,REPERATİON ONARICI SAÇ KREMİ VE SAÇ BAKIM MASKESİ

    Merhabalar efenim:)
        
         Uzun zamandır iş yoğunluğu ve yaz tatili sebebiyle ilgilenemediğim blogcuğuma bugün bir öneri yazısıyla döneyim istedim.

          Güzellikle,kozmetikle yada makyajla ilgili çok iyi öneriler verebilecek biri değilim.Zira ilgi alanım değil:) Tam bu noktada makyaj blogerlarını ayrıca tebrik ve takdir etmek istiyorum çünkü bu iş için ciddi zaman ayırmak gerek kanaatindeyim,benim öyle bir vaktim yok malesef. 'Sevdiğin,zevk aldığın bir işe her türlü vakit ayırabilirsin' cümlesinden yola çıkarak benim böyle bir merakım yok galiba da diyebiliriz :)

         Makyaja çok büyük merakım olmasa da kişisel bakımıma dikkat etmeye çalışıyorum.Kullandığım ürünlere dikkat ediyorum.
           
          Bu yazıda da size saçlarıma bu konuda nasıl özen gösterdiğimden bahsetmek istiyorum.Kendini beğenen,ben çok güzelim diyen biri asla olmadım,hatta kendimi hiç beğenmiyorum :) Ancak saçlarım konusunda yalan söyleyemiycem,en çok onlara güveniyor,kendilerine bayılıyorum:)Çocukluğumdan beri en cok dikkat çeken şeydi bende saçlarım.Upuzun ışıltılı kumral bir renge sahipti saçlarım.Herkes bayılırdı.Yıllar içinde uzunluğu azalsada rengi değişmedi çünkü boya konusunda hep temkinli oldum.26 yaşındayım,bir çok yaşıtıma göre asla komple boya yaptırmadım.Sadece toplamda 3 kere cok uzun aralıklarla paket,ombre yada ışıltı ne derseniz artık bunları yaptırdım ve saçımın doğal tonlarına yakın olduğu için ekstra güzel durdu saçlarım.
         Bu sebeplerden ötürü saç bakımıma da ayrıca özen gösteriyorum ve kullandığım ürünlere dikkat ediyorum.Saç yapım diplerden ince telli ama saç sayım oldukça fazla:) Fazla saça sahip olmak bu tipte bence avantaj çünkü saçınız sönse bile asla kafanıza yapışık durmuyor.Bunda kullandığım 
     Yves Rocher Volumizing Şampuan'ın da büyük etkisi olduğunu söyleyebilirim.Çünkü ince telli saçlara hacim vermeyi vaadeden şampuan bende vaadettiğini kesinlikle yerine getirmiş durumda.
         
        Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum ve çok memnunum.Şampuanı tek başına kullanmadığımı da burada belirtmek isterim.Çünkü bu şampuan yıkarken bile farkettiğiniz bir sertlik veriyor saça.Çok fazla köpürmüyor,köpürse bile hemen kayboluyor.Bu sebeple ilk başta temizlemediği hissine kapılsam da sonrasında farkettim ki gayet güzel temizliyor.Ancak yanında saç kremi kullanmadığım da kuruduktan sonra çok aykırı ve kabarık dalgalarım olması ve şekil almakta zorlaması sebebiyle mutlaka krem kullanıyorum.Yves Rocher Reperation Onarıcı Saç Kremi'ni Yves Rocher çalışanlarının önerisiyle tercih ettim ve gerçekten memnun kaldım.Şampuanla iki kez yıkayıp arkasından saç kremini uyguladıyıp duruladığım saçlarım,çok daha yumuşak oldu ve kolay şekil aldılar.Normal de fönü kolay bozulan saçım bu ürünler sonrasında hiç bozulmadı.
                                        
        Benim bir problemim de saçlarıma hiç bir işlem uygulamadığımda dahi dik dik duran saç kırıklarımdı.Topladığım zamanda bile bir yerlerden mutlaka çıkıp beni deli ediyorlardı.Bu şikayetimden Yves Rocher çalışanlarına bahsettim ve bana Yves Rocher Reperation Saç Bakım Maskesi'ni önerdiler ve söyledikleri gibi uyguladım.



        Saçınızda 10-15 dk bekletip durulamanız yeterli.Ben haftada bir şampuanlama sonrasında maskeyi uyguladım,durulama sonrası da saç kremini uygulayıp durulayıp çıktım ve saçım inanılmaz toparlandı.Maskeyi uyguladığım günler saçlarım her zamankinden çok daha düzgün ve yumuşak oldular.O günler saçlarıma hiç bir işlem uygulamadan bile çıktım.Şampuanın rahatsız etmeyen güzel bir kokusu var.Ancak saç kremi ve bakım maskesinin kokularına bayılıyorum.İnanılmaz güzel kokuyorlar ve uzun süre saçta kalmaya devam ediyorlar.Üstelik asla paraben içermiyor ve bitkisel içerikliler.
         Ben ürünleri indirim dönemlerinde temin etmeye çalışıyorum.Yves Rocher'dan gelen mesajları takip ederek indirimli günlerde ikişer,üçer alıp stokluyorum çünkü şampuanın ve kremin gramajı düşük.Daha büyük boylarını çıkarsalar hiç fena olmaz hani:) 
         Kullandığım ve faydalı bulduğum bu ürünleri kendimce size de önermek,aklına takılan olursa burdan faydalansın  diye yazmak istedim.Umarım faydalı olur.
      
         Sevgiyle,
         F.G.
               

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder