kukuvakblog.blogspot.com

  • Ana Sayfa
  • Günlük
  • Okudum-Dinledim
  • Öneri
  • Gezdim-Gördüm
  • Ben Kimim
  • Kendin Yap

    1 Haziran 2016 Çarşamba

    ETAMİN AŞKINA

           Merhaba,
       
       Hayatın rutininden sıkılıp,kendimi oyalamayı bulduğumdan beri daha rahatım.Hani küçükken kendi kendine oyun kurar,kendini oyalarsın ya benim ki de o hesap işte.Biraz sağa sola kafayı fazla takan biriyim ve düşündükçe işlerin beni daha da sıkıntılı bir hale soktuğu zamanlar başka bir şeylerle ilgilenmenin gerçekten bana iyi geldiğini fark ettim bir kaç yıl önce.Mesela ''kitap okumayı sevmiyorum ben yeaaa'' diyen birini pek anladığım söylenemez.Evet müthiş bir kitap kurdu değilim ama sürekli elimde bir kitabım mutlaka bulunur.Bittiğinde hiç ara vermeden yeni bir kitaba başlarım.Çünkü kitap okumak beni başka diyarlara götürür.Zaten hayal kurmayı,başka alemlerde dolaşmayı oldukça seven ben buna da bayılıyorum işte.
       Bir de daha çocukluğumdan beri çok ilgimi çeken etamin işi var.Daha ilk okuldayken annemin genç kızken işlediği,evimizin bir duvarın da asılı duran etamin işleme panoya hayran hayran bakar,bende aynısını yapmak isterdim.Sonra ilk etaminimi aldım ve basit bir model işledim,tabi annemin desteğiyle.
       İlk büyük işim üniversite de kendi tasarladığım seccadeyi işlemek oldu.Kendim tasarladım diyorum çünkü birden fazla şablonu bir araya getirerek seccadeye işlenebilir hale getirdim.Uzun bir süreçti ama değdi.Belki bir gün bir fotoğrafını burada paylaşırım.O zamandan beri etamin işlemeye devam ediyorum aslında.Bunu sadece kafamı dağıtmak için yapıyorum.Çoğu belki buna inanmayacaktır ama bir nevi terapi gibi bu.El işleriyle ilgilenmenin psikolojik açıdan faydaları olduğunu da uzmanlarından defalarca dinledim ve ben bunun doğruluğuna %100 inanıyorum.
       Son bir yıldır dünyada da bu işin oldukça yaygınlaştığını İnstagram ve Pinterest sayesinde öğrenmiş olduk.Müthiş bir ilgi var ve çoğu insan bundan para kazanmaya başladı bile. Yaratıcı ve yetenekli olmak önemli.Ben de hobi olarak başladığım bu işte bir iki yakınıma hediye olsun diye yaptığım işlerden çok fazla ''bana da yapar mısın?'' diyenle karşılaştım.Şimdi hayatıma ve işime çok engel olmayacak şekilde,kendimi yormadan,normal rutinim de işlediğim gibi isteyenlere işliyorum ve kuzenimin ısrarıyla bunun için bir de İnstagram sayfası açtım.Adresi bloğum da sağ üstte görebileceğiniz gibi,şuraya tıklayarak ta görebilirsiniz.Son yaptığım işlerden birini de buraya ekleyerek izninizle yazımın sonuna geliyorum.Başka bir yazı da diğer işlerimden de örnekler verir hatta şablon bile paylaşabilirim.

         Sevgiler...
         F.G.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder