kukuvakblog.blogspot.com

  • Ana Sayfa
  • Günlük
  • Okudum-Dinledim
  • Öneri
  • Gezdim-Gördüm
  • Ben Kimim
  • Kendin Yap

    9 Haziran 2016 Perşembe

    AKILLANDIM MI NE?


    Yolunda gitmeyen bir şeyler varsa şayet,doğru yolda olmadığındandır.
    Bunu daima ışığın cazibesine kapılıp,ona doğru yürüdüğümde anladım.
    Parlak,ilgi çekici ve benim ona doğru yürümemi sağlayan bir ışık.
    Ama ters giden bir şeyler vardı.Ne kadar yürürsem yürüyeyim ulaşamadığım ve ne yapmam gerektiğini bilmediğim.
    Işık daima sizi cezbeder ve ona ulaşmak için türlü şeyi göze alabilirsiniz.Işığın yerine çok isteyip ulaşamadığınız bir şeyleri koyun mesela.Böyle daha iyi anlayacaksınız.
    Gözleriniz kamaştırmıştır ve siz başka hiçbir şey göremezsiniz. Heh tamda öyleydi işte.
    Sadece parlak bir ışıktı gördüğüm,yolumu,önümü görmemi engelleyen. E istediğim şey ona ulaşacağım yolda bana engel oluyorsa?
    Bir şey yapmalıydım,önümü görmemi sağlayacak.Durup düşündüm,düşünürken arkamı döndüm
    veeee bingoo!!
    Yürüdüğüm ışık, ona arkamı döndüğümde önümü aydınlatıyordu.Yani ışığı arkamda bırakmam gerekiyordu.Bu sayede yolum aydınlanacaktı ve ben nereye gittiğimi bilerek ilerleyebilecektim.
    İşte o gün anladım ki amaç edinip gerçekleştiremediğim her şey,bu hayat denilen yolda önümü aydınlatan birer tecrübe.Arkamda bıraktığımda,ona ulaşamamış olsam da yine bana fayda sağlayan bir çok şey.
    Şimdi biliyorum.Yeni bir yoldayım ve yaşadığım her şey arkamda bıraktığım tecrübelerim,yolumu aydınlatan güneşim.
    Sevdin ama olmadı,istedin ama alamadın,çalıştın ama başaramadın.Olsun.Onlar olmasaydı bugün nereye doğru yürümen gerektiğini bilemeyecektin.
    Yolunu aydınlatan her şeye şükret ve bekleme yapma devam et ;) 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder